کاتالوگ
دانلود کاتالوگ شرکت سامانه گستران روز
پشتیبانی شبکه های کامپیوتری این روزها جزء ملزومات کاری هر سازمان می باشد که مزایای زیادی از جمله زمان ، هزینه و قابل اطمینان بودن را برای ما به ارمغان می اورد. اما از طرفی نیازمند به نگهداری، مراقبت، رفع ایراد و گاهی توسعه و ارتقاء دارد.شرکت سامانه گستران روز با 16 سال سابقه کاری تجربیات ارزشمندی در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه و مشاوره ایجاد نموده و با سازمان های قدرتمندی این تجربه را به اشتراک گذاشته است. رضایت مشتریان افتخار شرکت سامانه گستران روز در این زمینه می باشد.ارائه خدمات متمایز پشتیبانی شبکه و ارائه بهترین مشاوره در خصوص نصب و راه اندازی شبکه و پیشگیری از بروز مشکلات در شبکه هدف شرکت سامانه گستران روز برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان می باشد.
دانلود کاتالوگ شرکت سامانه گستران روز
پشتیبانی شبکه در تهران یکی از خدمات شرکت سامانه گستران روز با 16 سال سابقه میباشد که در ارائه خدمت رسانی به شرکت ها،سازمان ها، موسسات و کسب و کارهای کوچک تاسیس شده است.مشکلاتی که در شبکه های کامپیوتری بروز می کنند توسط تیم مجرب شرکت سامانه گستران روز در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف می گردد و به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه در صورت بروز مشکل بتوانید از کارشناسان ما کمک بخواهید و آن را حل کرده و به روند کار خود بازگردید.همواره در تلاشیم با بررسی عوامل شبکه در پیشگیری از مشکلات احتمالی کوشا باشیم.
ارائه خدمات مشاوره خرید تجهیزات شبکه و قطعات کامپیوتری ، خدمات پسیو شبکه ، خدمات اکتیو شبکه ، خدمات نگهداری شبکه، خدمات دوره ای و خدمات عیب یابی شبکه تخصص تیم پشتیبانی شرکت سامانه گستران روز می باشد.
تعهدات مشاور : ماده 6 قرار داد پشتیبانی شبکه در سامانه گستران روز به شرح زیر میباشد
– انتخاب، نصب و راه اندازی نرمافزارهای مورد نیاز شبکه.
– توسعه و بهینهسازی شبکه موجود در صورت تأیید کارفرما.
– پشتیبانی و نگهداری سختافزارهای شبکه.
– مديريت و تعیین ضوابط و سطوح دسترسی کاربران شبکه بر اساس خواست کارفرما و نظارت بر آنها.
– عيب يابي و رفع مشكل ايستگاههاي كاري و تجهيزات نصب شده در شبكه.
اعتبار ما به پیش از تاسیس شرکت برمیگردد و اکنون با 16 سال سابقه مستند فعالیت
تیم متخصص IT ( عدم اعزام کارآموزان به شرکت های طرف قرارداد )
مسئولیت پذیری و تعهد کاری
کارفرمایان متعدد در حوزه های کاری مختلف
مستند سازی اطلاعات کارفرما
بازدید دوره ایی پشتیبانی شبکه دقیق و منظم
ارائه مشاوره رایگان در حوزه IT
تلاش مستمر در کسب رضایت مشتریان
چگونه به سامانه گستران روز اعتماد کنیم ؟
ما از تعهدات خود و مسئولیت پذیری اعضای تیم مطمئن هستیم و رزومه کاری ما گویای این ادعا است . به راحتی میتوانید از عملکرد ما در سازمانها استعلام نمایید . جهت مشاهده لیست شرکت ها و سازمان هایی که به ما اعتماد کردند روزمه کاری سامانه گستران روز را مطالعه نمایید. ما با عیب یابی و بهینه سازی شبکه ، سرعت را بهبود داده و در صورت عدم رفع مشکل اقدام به نصب و راه اندازی شبکه جدید می نماید و همیشه با ارائه راهکارهای مناسب در حفظ صلاح و صرفه کارفرما تلاش کرده و با ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود سیستم در پیشبرد اهداف کارفرما مشارکت می کنیم.
پیشاپیش از اعتماد شما مچکریم
رفع اشکالات روزمره شبکه
راه اندازی سیستم مانیتورینگ و ترافیک شبکه
ارائه سرویس های DNS ، Active Directory ، IIS ، FTP ، Routing ، SQL
دیتا سنتر
DATA CENTE
طراحی و اجرای مانیتورینگ شبكه روزانه، هفتگی، ماهانه(Monitoring)
فروش انواع سرور و ups
نصب انواع تجهیزات شبکه از جمله روتر ، سوئیچ ، فایروال
نصب و راه اندازی سرور های HP , Supermicro , Intel
نصب و راه اندازی میکروتیک ، سیسکو
نگهداری و پشتیبانی اتاق سرور شامل رک ، سرور ، UPS و …
نگهداری و پشتیبانی تجهیزات پسیو شبکه شامل کابل ، داکت و …
نگهداری، پشتیبانی و پیکربندی حرفه ای تجهیزات شبکه سوئیچ ٬ روتر و …
کابل کشی شبکه – پسیو شبکه و تلفن
نصب دوربین مداربسته
نصب و راه اندازی سرور های HP , Supermicro , Intel
رفع اشکالات شبکه و مشکلات روزمره
نصب و راه اندازی میکروتیک ، سیسکو
نصب انواع تجهیزات شبکه از جمله روتر ، سوئیچ ، فایروال
راه اندازی سیستم مانیتورینگ و ترافیک شبکه
نگهداری و پشتیبانی تجهیزات پسیو شبکه شامل کابل ، داکت و …
نگهداری، پشتیبانی و پیکربندی حرفه ای تجهیزات شبکه سوئیچ ٬ روتر و …
فروش انواع سرور و ups
نگهداری و پشتیبانی اتاق سرور شامل رک ، سرور ، UPS و …
نگهداری و پشتیبانی سیستمهای صوتی و تصویری تحت شبکه
ارائه بهترین راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری امنیت شبکه
طراحی و اجرای مانیتورینگ شبكه روزانه، هفتگی، ماهانه(Monitoring )
ارائه سرویس های Active Directory ، DNS ، IIS ، FTP ، Routing ، SQL
استاندارد سازی شبکه و اتاق سرور (Datacenter)
نصب و راه اندازی و مدیریت شبکه های کامپیوتری
آیا در فکر راه اندازی یک شبکه جدید در محیط کسب و کار خود هستید؟
آیا می خواهید از جدیدترین فناوری در محیط شرکت یا کسب و کار خود استفاده کنید؟
یا تصمیم دارید شبکه فعلی خود را گسترش دهید؟
این دقیقاً همان کاری است که شرکت سامانه گستران روز انجام می دهد.
ما در زمینه طراحی و مدیریت شبکه های کامپیوتری سرعت بالا برای شرکت ها و کسب و کارهایی نظیر آنچه شما دارید متخصص هستیم.
نیاز سنجی امکانات مورد نیاز برای شبکه
قبل از راه اندازی شبکه باید امکانات مورد نظر جهت راه اندازی شبـکه مشخـص شوند. به عنوان مثال تعیین اندازه کابلها، نوع شبکه) به صورت سیم کشی شده یا بی سیم) ، نوع تجهیزات سخت افـزاری و فضای تحت پوشش باید مشخص شده باشد. زیرا بدون نیاز سنجـی اولیه ممکـن است امکانات تهیـه شده کم یا زیاد باشـند و تجهـیزاتی که جهـت راه اندازی شبکه مورد نیاز است به درسـتی انتخاب نشـده باشـند.
امکانات مورد نیاز جهت راه اندازی شبکه
اگر از صاحبان کسب و کارهای کوچک و نوپا هستید و قصد دارید شبکـه جدیدی را در محـل کارتان راه اندازی کنید، باید به امکانات مورد نیاز جهت راه اندازی شبکـه توجه کافی داشته باشید. زیرا راه اندازی یک زیرساخت مناسب و با کیفـیت میتواند در طولانی مدت هزینههای جانبی نگه داری از شبکه را کاهش دهد. اگر در مراحل اولیه راه اندازی از افراد غیرمتخصص و تجهیزات ناکارآمد استفـاده کنید، به طور حتم بعد از مدت زمان کوتاهی عملکـرد شبکـه دچار اختلال خواهد شد! این اختلال ممکـن اسـت به سیم کشـی یا داکت زنی کابلها در شبکـه مربوط باشد، یا این که امکـانات سخت افزاری و نرم افـزاری موجود در شبکـه از کیفیت لازم برخـوردار نباشند. همیـن امر سبب میشود که شبکه به طور ناگهـانی قطـع شود و امکان از دست رفتن اطلاعـات شبکـه افزایش پیدا کند.
بعد از تعیین نوع شبکه و راه اندازی اولیه نوبت به نصب تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در شبکه میرسد. طراحی و پیاده سازی بانکهای اطلاعاتی تحت شبکه، طراحی و اجرای پروژههای مدیریت و مانیتورینگ شبکه، ویروس یابی و نصب آنتی ویروس و ارائه بهترین راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری تماماً متعلق به این مرحله هستند. تیم رایان پشتیبان با در اختیار داشتن کارشناسان فنی متخصص در حوزه راه اندازی و نگهداری شبکه زیرساخت اولیه را با بالاترین کیفیت ممکن راه اندازی میکند، تا در طول استفاده عملکرد شبکه دچار اختلال نشود. همچنین امکاناتی نظیر پشتیبان گیری از اطلاعات و پشتیبانی دائم از شبکه راه اندازی شده توسط این مرکز انجام میشود. تا بروز رسانی نرم افزارها و سخت افزارها به صورت دورهای صورت بپذیرد و شبکه راه اندازی شده از حداکثر کیفیت ممکن برخوردار باشد..
هزینه خدمات پشتیبانی شبکه چقدر است؟
پشتیبانی شبکه به دو صورت ماهیانه و ساعتی میباشد. هزینه پشتیبانی شبکه در سامانه گستران روز به صورت ماهانه به ازای هر 6 سیستم 800 هزار تومان است . با مطالعه نمونه قرار داد پشتیبانی شبکه ما از جزئیات بندها مطلع شوید.همچنین در صورت تمایل خدمات پشتیبانی شبکه به صورت ساعتی 300 هزار تومان محاسبه خواهد شد.
آیا به صورت ساعتی یا غیر حضوری خدمات پشتیبانی شبکه ارائه میدهید؟
خدمات پشتیبانی شبکه سامانه گستران روز به صورت حضوری و هم به صورت پشتیبانی غیر حضوری (ریموتی) انجام میشود . هزینه پشتیبانی شبکه به صورت غیر حضوری به صورت ساعتی 300 هزار تومان محاسبه میشود. جهت اطلاع از هزینه خدمات شبکه سامانه گستران روز کلیک کنید.
آیا امکان حضور کارشناس به صورت تمام وقت در سازمان وجود دارد؟
کارشناسی و تعیین زمان مورد نیاز یک سازمان با توجه به تعداد سیستم ها و سرور ها و شعب تعیین میشود . شرکت سامانه گستران روز خدمات پشتیبانی به شرکتهای کوچک با حداکثر 60 سیستم ارائه میدهد و این تعداد نیاز به حضور تمام وقت کارشناس در سازمان شما نخواهد بود.
مزیت برون سپاری پشتیبانی شبکه به استخدام متخصص شبکه چیست ؟
برون سپاری پشتیبانی شبکه چون در نهایت به صرفهتر و منطقیتر است. برخی از مزایای برون سپاری شبکه :
با برون سپاری به یک تیم متخصص، شما بر روی هسته اصلی کسب و کارتان متمرکز میشوید و دغدغه ای بابت مسائل تخصصی مثل شبکه و سرویسهای آن نخواهی داشت.
کسب و کار شما وابسته به دانش یک نفر نیست. بلکه گروهی کارشناس برای شما کار میکنند.
با برون سپاری، شما از شرکت پیمانکار پشتیبانی شبکه تضمین میگیرید که کارش را درست انجام بدهد و در صورتی که این اتفاق نیفتد موظف است تا به شما جریمه پرداخت کند.
یک تیم، دانش و تجربه بیشتری در حل سریع مشکلات مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد .
با برونسپاری، خطر بیانگیزگی پرسنل IT بعد از مدتی کار را نخواهید داشت.
یک تیم متخصص بهتر از یک نفر میتواند امنیت اطلاعاتتان را تضمین کند.
تیم متخصص با تجربه فراوانی که دارد، میتواند به شما در جهت پیشرفت کسب و کارتان کمک کند.
برآورد قیمت دقیق نصب و پشتیبانی شبکه در سامانه گستران روز به چه صورت است؟
قیمت نصب و راه اندازی شبکه و پشتیبانی آن با اعزام کارشناس به محل برآورد خواهد شد.
در صورت اضافه شدن سیستم، هزینه های راه اندازی شبکه آن به صورت مجزا محاسبه میشود؟
قرارداد های پشتیبانی شبکه سامانه گستران روز به صورت ماهیانه یک روز به ازای 6 سیستم میباشد و در صورت اضافه شدن یک الی دو سیستم جدید هزینه و زمان اضافی متحمل سازمان نخواهد شد.در صورتی که اضافه کردن سیستم شامل کابل کشی و داکت کشی باشد شامل اضافه هزینه به صورت ساعتی خواهد شد .
در زمانی که کارشناس در شرکت حضور ندارد ، مشکلات احتمالی چطور برطرف میشود؟
خدمات غیر حضوری پشتیبانی شبکه در زمانهایی که کارشناس ما در سازمان شما حضور ندارد ،راهکار حل مشکلات احتمالی سازمان ها است ، در صورتی که کارشناس مشکل را از سخت افزار تشخیص بدهد در اولین فرصت در محل حضور پیدا میکند.
برای شرکتها پشتیبانی شبکه به صورت ماهیانه به صرفه است یا ساعتی یا استخدام نیرو ؟
شرکتهای کوچک و متوسط که دارای 1 الی 60 سیستم و سرور هست، هزینه های استخدام نیرو با توجه به محدودیت خدمات قابل ارائه توسط یک نفر قابل توجیه نیست . برون سپاری خدمات آی تی برای سازمانهایی با این تعداد یوزر بهترین کار است که از مزیت های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
خدمات ساعتی برای مجموعه هایی که تا 4 سیستم دارند به صرفه تر از قرار داد های ماهیانه میباشد و این نکته را توجه داشته باشید که در صورت ارائه خدمات ساعتی با هماهنگی کارشناس در اولین فرصت در مجموعه شما حاضر خواهد شد و یا در صورت امکان به صورت ریموتی مشکلات را برطرف خواهند نمود . هزینه پشتیبانی ساعتی 300 هزار تومان میباشد.
همچنین سازمانها با تعداد یوزر بیشتر بهتر است واحد IT در مجموعه خود متشکل از چند متخصص داشته باشند.
آیا راهی برای کنترل و ایجاد محدودیت مصرف اینترنت افراد سازمان هست؟
بله، کارشناس پشتیبانی شبکه میتواند کاری کند که به هر کارمند مقدار خاصی از اینترنت اختصاص داده شود… میشود کاری کرد که سرعت دانلود شخص خاصی از یک سطح معین پایینتر نیاید… میشود دانلودها را محدود کرد… و هزار کار دیگر. سیاستگذاری و تصمیمگیری در مورد این محدودیتها توسط مدیران ارشد شرکت انجام میشود و با ابزارهای تخصصی پیاده سازی میشود.
حل مشکلات دستگاه فکس ،پرینتر ، اسکنر به عهده پشتیبان شبکه است ؟
رفع مشکلات نرم افزاری دستگاههای فکس ، پرینتر . اسکنر توسط کارشناسان برطرف خواهد شد و در صورت مشکلات فنی به واحد گارانتی دستگاه و یا به واحد های معتبر تعمیراتی ارسال خواهد شد . هزینه های سخت افزاری به عهده کارفرما میباشد.
شرکت پشتیبانی شبکه مشکلات نرم افزار حسابداری یا انبارداری را برطرف میکند؟
پشتیبانی از نرم افزارهای حسابداری یا انبارداری خارج از محدوده وظایف شرکت پشتیبانی شبکه است.نرمافزارهایی مثل حسابداری و انبار به صورت اختصاصی پشتیبانی میشوند و به طور کلی با این حال کارشناسان ما سعی میکنند با تعامل با شرکت ارائهدهنده نرمافزار، مشکلات آن را هم حل کنند.
راهکار امنیت اطلاعات سازمان رفع نگرانی آلودگی به ویروس ، بدافزار ، باج افزار و .. چیست؟
کارشناسان ما با نصب آنتی ویروس و بروز نگهداشتن و اسکن سیستم ها به صورت مستمر از بروز هر گونه حمله و آسیب به اطلاعات سیستم سازمان جلوگیری می کنند. همچنین با بک آپ گیری منظم نگرانی های احتمالی را نیز برطرف خواهد کرد.
آیا شرکت سامانه گستران روز خدمات پشتیبانی سایت هم انجام میدهد؟
بله ، سامانه گستران روز در حوزه آی تی به صورت گسترده فعالیت میکند ، خدمات هاست ، دامین ، طراحی سایت و پشتیبانی از سایت از جمله خدمات ما است و به صورت مجزا از پشتیبانی شبکه نیاز به قرار داد است.
آیا شرکت پشتیبانی شبکه سامانه گستران روز خدمات پسیو Passive شبکه هم انجام میدهد؟
بله ، شرکت سامانه گستران روز شامل کارشناسان فنی با تجربه و کارآمد در بروز هر گونه مساله IT در سازمان شما خواهد بود ، تیم ما متشکل از افراد متخصص IT است و هیچ گونه نگرانی در خصوص پیش آمدهای خدماتی نیست.
آیا خدمات تلفن سانترال و پشتیبانی دوربین مدار بسته را هم انجام میدهد؟
بله ، ما نصب و پشتیبانی دوربین های مدار بسته و سیستم های تلفنی (ویپ و سانترال) را نیز انجام میدهیم . یکی از اهداف ما در شرکت سامانه گستران روز پوشش تمامی خدمات مورد نیاز شرکت ها و سازمانها در حوزه آی تی است.
19 خرداد 1399 توسط رومینا حماطی
16 خرداد 1399 توسط رومینا حماطی
14 خرداد 1399 توسط رومینا حماطی
17 خرداد 1399 توسط رومینا حماطی
10 اردیبهشت 1399 توسط امیر گرجی
۱ دی 1398 توسط رومینا حماطی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷توسط رومینا حماطی
۸ بهمن ۱۳۹۶توسط آناهیتا نوران
22 شهریور 1399 توسط رومینا حماطی
20 خرداد 1399 توسط رومینا حماطی
17 خرداد 1399 توسط رومینا حماطی
15 خرداد 1399 توسط رومینا حماطی
6 خرداد 1399 توسط رومینا حماطی
عدم توانایی آپگرید کردن ویندوز به ورژن های بالاتر
27 اردیبهشت1399 توسط زهرا باغستانی
23 اردیبهشت 1399توسط امیر گرجی
16 فروردین 1399 توسط آناهیتا نوران
10 فروردین 1399 توسط رومینا حماطی
17 شهریور 1399 توسط رومینا حماطی
21 خرداد 1399 توسط رومینا حماطی
18 خرداد 1399 توسط رومینا حماطی
13 خرداد 1399 توسط رومینا حماطی
7 خرداد 1399 توسط امیر گرجی
29 اردیبهشت 1399 توسط زهرا باغستانی
9 اردیبهشت 1399 توسط امیر گرجی
۲۶ شهریور ۱۳۹۷توسط عرفان عظیمی
۱ دی ۱۳۹۷توسط آناهیتا نوران