pxGridسیسکو

 یکپارچگی تکنولوژی های امنیتی با pxGride

 

با استفاده از پلتفرم Cisco pxGrid  یا Platform Exchange Grid ، محصولات امنیتی مختلف شما به راحتی قادر هستند که با یکدیگر تبادل اطلاعات نمایند و اطلاعات را به اشتراک بگذارند. Cisco pxGride پلتفرم باز، مقیاس‌پذیر و بر اساس استاندارهای IETF می‌باشد که دارای قابلیت کنترل تهدیدات و اشتراک‌گذاری داده‌ها است. این پلتفرم بستری را فراهم می‌نماید عملیات امنیتی نیز می‌توانند از قابلیت خودکار‌سازی بهره گیرند تا سریع‌تر به پاسخ‌ها دست یافته و از تهدیدات جلوگیری کنند.

 

قابلیت ها و مزایا

یکپارچه‌سازی ساده‌تر

این پروفایل از یک API برای باز نمودن، اشتراک‌گذاری داده‌ها و کنترل بیش از ۵۰ محصول امنیتی استفاده می‌نماید.
Cisco pxGrid کمک می‌نماید تا یک اکوسیستم کامل از تکنولوژی‌هایِ سازگار و مطابق با استانداردهای غیرمشابه IETF در کنار هم کار کنند. بنابراین کاربر می‌تواند به جای مجموعه‌ای از APIهای غیرمرتبط صرفا از یک واسط کاربری واحد استفاده نموده و آن را حفظ نماید.

قابلیت دید سریع برای بهروری بالاتر

کلیه داده‌های ساختاری و مرتبط را در یک صفحه واحد ارائه می‌نماید. ضمن اینکه علاوه بر امکان سفارشی‌‌سازیِ نحوه اشتراک و نمایش داده‌های امنیتی، می‌توان وضعیت امنیتی از جمله رویدادهای آتی را با وضوح و دقت بیشتری مشاهده نمود و کارایی کارکنان را بهبود بخشید.

مهار سریع تهدید

با استفاده از Cisco pxGrid، تحلیل کاملی بر روی سیستم جهت دستیابی به پاسخ‌‌های سریع اجرا می‌گردد. هوشِ امنیتی را می‌توان به صورت خودکار بین همه تکنولوژی‌های یکپارچه‌سازی شده‌ی pxGrid به صورت مجازی به اشتراک گذاشت. ضمن اینکه ضرورتی برای بررسی‌های طولانی مدت توسط کاربر وجود ندارد و می‌توان عملیات‌های امنیتی را در زمان کمتری به نتیجه رساند.

 

دستیابی به پاسخ‌های سریع‌تر

با pxGrid امکان توقف سریع تهدیدات با استفاده از بستر شبکه فراهم می‌گردد.  به هر یک از تکنولوژی‌های یکپارچه و دارای قابلیت بر روی Instanceهای خود اجازه می‌‌دهد تا Cisco Identity Services Engine یا به اختصار ISE را برای دربرگرفتن تهدیدات هدایت نماید تا بدین ترتیب بتوان هر نوع حمله‌ای در شبکه را متوقف نمود.

تکنولوژی‌های مبتنی بر استانداردهای صنعتی

Cisco به عنوان یکی از اعضای گروه IETF متعهد شده است تا هوشمندی سیستم به اشتراک گذاری را به صورت ایمن، باز و مقیاس‌پذیر به تولید کند. pxGrid و تکنولوژی‌های آن مطابق با استانداردهای مورد نظر می‌باشند.
Cisco همواره در IETF ، SACM (Secure Automation and Continuous Monitoring) ، MILE (Managed Incident Lightweight Exchange) شرکت میکند.

اجزای Cisco pcGrid

ناظر pxGrid

این ناظر می‌تواند اتصالات بین پلتفرم‌ها را تنظیم نماید. ضمن اینکه اطلاعات متنیِ قابل اشتراک بین این پلتفرم‌ها را نیز تعیین می کند. این عملکرد کنترل از طریق Cisco ISE ارائه می‌گردد.

عامل اتصال در pxGrid

این عمل در پلتفرم ادغام می‌شود تا با ناظر pxGrid مرتبط گردد. پلتفرم Cisco pxGrid به تنظیم اطلاعات قابل اشتراک و تعیین سایر پلتفرم‌های امنیتی می‌پردازد.

تکنولوژی های Cisco

در میان API های چندگانه بیش از ۱۰ محصول Cisco از فرایند یکپارچه‌سازی با محصولات دیگر سیسکو و تکنولوژی‌های مرتبط پشتیبانی می نمایند

Cisco DevNet

توسعه دهندگان سرویس‌های سیسکو به تسهیل فرایند یکپارچه‌سازی محصولات با کیفیت، از قبیل اعتبارسنجی و صدور گواهینامه با این پلتفرم می‌پردازند.

پشتیبانی فنی

سرویس‌های پشتیبانی سیسکو به سایر شرکای امنیتی سازمان‌ها در رفع چالش‌های مربوط به یکپارچه‌سازی کمک می‌نماید.

امروز اقدام به یکپارچه سازی و افزایش امنیت سازمان خود کنید

برخی از محصولات امنیتی قابلیت ادغام با Cisco pxGrid را دارند، که جهت شناسایی آنها می‌توان به وبسایت Cisco مراجعه نمود.

آیا محتوای این صفحه مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازات: 1

تاکنون کسی رأی نداده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید

برای ارسال مطلب به دوستان خود

از طریق شبکه های زیر روی آن کلیک کنید

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

بگذارید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود بخشیم؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *