کیس‌ جدید 500D

کیس‌ جدید ۵۰۰D

در جدیدترین اخبار سخت‌ افزار، شرکت کورسیر اعلام کرد که جدیدترین عضو خانواده‌ی کیس Obsidian را با نام ۵۰۰D عرضه کرده است. طراحی این خط تولید جدید دارای به‌روزترین نوع طراحی در قالب مینیمالیستی و معاصر است. کیس‌های جدید ۵۰۰D دارای امکاناتی از جمله درگاه USB-C، درب شیشه‌ای در دو سمت و جایگاهی برای نصب کارت‌های گرافیک به صورت عمودی هستند.

کیس‌ جدید 500D

همانند تمامی دیگر مدل‌های کیس‌های امروزی، ۵۰۰D هم دارای جایگاهی برای نصب درایو‌های ذخیره سازی اکسترنال است. در این کیس قابلیت نصب رادیاتور خنک کننده در جلوی کیس تا اندازه‌ی ۳۶۰ میلی‌متر امکان پذیر است. همچنین برای راحتی کار مصرف کننده، سیستم نصب فن‌ها و رادیاتور‌ها به شکلی کششی و فشار به طرفین طراحی شده که به راحتی می‌توان قسمت‌های غیر ضروری را از داخل کیس جدا کرد.برای این بخش از کیس هفت عدد اسلات توسعه در نظر گرفته شده است که می‌تواند سه درایو ۲.۵ اینچی و دو درایو ۳.۵ اینچی را درون آن‌ها جای داد. همچنین یک قطعه‌ی آلمینیومی در دو طرف محل تهویه هوا قرار گرفته تا برای کیس یک ظاهر تمیز و براق را ایجاد کند..

قسمت بالایی

در قسمت بالایی این کیس محل قرار گیری رادیاتور تا اندازه‌ی ۲۸۰ میلی‌متر وجود دارد که دارای یک اسلات کشویی مشابه جلو می‌باشد. همچنین فیلتر‌های گرد و غبار نیز به صورت پیش فرض در بالا و جلوی این کیس تعبیه شده است.

اندازه‌ی کیس Crosair Obsidian 500D دقیقا ۵۰۲ میلی‌متر در ۲۳۳ میلی‌متر در ۵۰۸ میلی‌متر می‌باشد که باعث شده در بخش پایینی کیس فضا به اندازه‌ی ۲۵۵ میلی‌متر جهت نصب منبع تغذیه وجود داشته باشد، در حالی که این فضا برای نصب کارت‌های گرافیک حداکثر ۳۷۰ میلی‌متر است. برای کاربرانی که می‌خواهند از خنک کننده‌های بادی استفاده کنند نیز تا ۱۷۰ میلی‌متر فضای خالی در نظر گرفته شده است.

 

آیا محتوای این صفحه مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

تاکنون کسی رأی نداده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید

برای ارسال مطلب به دوستان خود

از طریق شبکه های زیر روی آن کلیک کنید

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

بگذارید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود بخشیم؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *