روش اتصال گوشی آیفون به اینترنت جهانی مشکلی است که در روزهای اخیر خیلی از هموطنان را دچار مشکل کرده است. عدم دسترسی به اپ استور و دانلود برنامه های ضروری جهت اتصال به اینترنت جهانی اولین مشکل و سپس پیدا کردن و نصب اپ مناسبی که مشکل را برطرف کند دومین مساله است که به هر دو مورد در این مطلب خواهیم پرداخت.

با توجه به اینکه در گوشی های اندروید اتصال به اینترنت جهانی و همچنین امکان استفاده از برنامه هایی مثل share it / share me  و… میتوان اپلیکیشن ها را به دیگر گوشی انتقال داد امکان دسترسی به اپ ضروری راحت تر است . لذا بهتر است در ابتدا گوشی اندرویدی بیابید که مشکل فیلترینگ را رد کرده باشد و سپس اقدام به هات اسپات نت جهانی از اندورید به اپل میکنیم. روش به این صورت است .

ابتدا روی گوشی اندورید اپلیکیشن every proxy را نصب کنید.وقتی نرم افزار نصب شد ف واردش شوید و دو گزینه نمایش داده می شود هر دو گزینه را فعال کنیدتا سبز شود.  حال هات اسپات گوشی اندروید را روشن کنید و با گوشی آیفون به هات اسپات اندروید متصل شوید.

سپس در گوسی آیفون به بخش wifi  بروید و روی اون اینترنت هات اسپات شده کلیک کنید و حال باید پروکسی را در گوشی آیفون کانفیگ (تنظیم) کنید ، قسمتی که باید سرور و پورت را بنویسید ، این اعداد را از نرم افزاری که در گوشی اندروید بهتون میده باید وارد آیفون کنید . اعداد در قسمتی که دو دکمه را روشن کردین وجود دارد.

حال میتوانید از اینترنت جهانی در آیفون استفاده کنید و از اپ استور برنامه های مورد نیاز را دانلود کنید.

چه برنامه ای روی آیفون برای اتصال به اینترنت جهانی نصب کنیم؟

  1. اپلیکیشن ۱٫۱٫۱٫۱ یکی از گزینه های موجو است اما همیشه کار نمیکند .
  2. اپلیکیشن express …  نیز از گزینه های موجود است اما در حال حاضر واتساپ و اینستا را با هر اینترنتی باز نمیکند اما گزینه استیبلی است و آی پی ثابتی دارد. در خیلی از موارد بسیار عالی است در حال حاضر از شماره روبرو جهت خرید شارژ اقدام نمایید ۰۹۳۸۷۷۳۲۳۷۶
  3. Adquard

در صورتی که اندروید شما هم امکان اتصال به اینترنت جهانی نداشت ابتدا adquard  را نصب کنید و در صورتی که کار نکرد میتوانید اقدام به خرید اپ express نمایید.

اتصال گوشی آیفون به اینترنت جهانی 

 

آیا محتوای این صفحه مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازات: 1

تاکنون کسی رأی نداده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید

برای ارسال مطلب به دوستان خود

از طریق شبکه های زیر روی آن کلیک کنید

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

بگذارید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود بخشیم؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *