دیجیتال مارکتینگ
مشاوره ، تدوین برنامه و تدوین استراتژی فروش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
مشاوره ، تدوین برنامه و تدوین استراتژی فروش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
برای افزایش دید وب سایت در دنیای دیجیتال، که عمدتا شامل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است.
درک مشتریان، کسب و کار شما، اهداف و اهداف آن. پس از ادغام رسانه های دیجیتال و کانال ها در مطابقت با الزامات هر دو از مشتریان و کسب و کار شما.
تبلیغاتی شامل متن، تصاویر، فلش، ویدئو و صوتی برای ارائه تبلیغات عمومی و پیام های تبلیغاتی به بازدیدکنندگان سایت است.
اس ام اس (متن)، WhatsApp، مسنجر فیس بوک، بازاریابی مبتنی بر Telegram و تبلیغات
رویکرد پیشگیرانه برای ایجاد محتوا و توزیع آن در کانال های رسانه ای مناسب برای رسیدن به آن، اطلاع رسانی و تعامل با بخش مربوطه مشتری، در عین حال ایجاد دیدگاه قابل توجه رسانه های به دست آمده برای نام تجاری.
افزایش بازدید وب سایت یا صفحه نتایج برای تولید ترافیک “رایگان”، “ارگانیک” و یا جستجوی طبیعی، از جمله بهینه سازی محتوا، تحقیق کلمات کلیدی و ساختمان لینک بر اساس تجزیه و تحلیل عمیق از کسب و کار و مشتریان آن است
بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانالهای دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام میشود.در این روش از تمامی ظرفیتها و کانالهای ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده میشود تا اطلاعات به مشتری یا مصرفکننده رسانده شود.
انتخاب شبکه های اجتماعی که بیشترین بازده را برای شما به همراه خواهند داشت
جذب ارگانیک فالور یا دنبال کننده ی هدفمند
مدیریت هماهنگ تمامی کانال ها مطابق با اصول برندینگ
به روز رسانی و تولید محتوای با کیفیت
پاسخ دهی به کاربران و مدیریت نظرات
ارائه ی گزارش از روند فعالیت در پایان هر ماه
قانون شنیدن
قانون تمرکز کردن
قانون ارزشمندی
قانون صبور بودن
قانون تأثیر گذاری
قانون تشکر و قدردانی
قانون دسترسی
فرصت بازاریابی مدرن
امکان آنالیزدقیق بازاریابی
افزایش فروش
برند سازی
رقابت
اجرای پروژه نقطه شروع همکاری ماست، ما همواره در کنارتان هستیم.
پس از مشاوره و تدوین استراتژی و عملیاتی شدن آن توسط تیم کارشناسان ، شرکت سامانه گستران روز طبق قرارداد در خدمت شما و سازمان شما خواهند بود.