کارت گرافیک Arctic Sound

احتمالاً می دانید سال میلادی گذشته سکان دار بخش گرافیک AMD به اینتل ملحق شد تا سرپرستی تیم توسعه پردازنده گرافیکی مجزا این کمپانی را به عهده بگیرد. تازه‌ترین شنیده‌ها حاکی از عزم اینتل برای عرضه یک پردازنده گرافیکی مجزا قدرتمند برای گیمینگ است.

تبدیل کردن پردازنده گرافیکی به محصول گیمینگ

تحلیل گیر آشنای کمپانی The Motley Fool، «اشرف عیسی» (Ashraf Eassa)، در تازه‌ترین تویت خود از تأثیر گذاری سریع استخدام راجا کودوری بر برنامه‌های اینتل گفته است و ادعا می‌کند این کمپانی سرگرم تلاش برای تبدیل کردن یک پردازنده گرافیکی با کُد Arctic Sound به یک محصول گیمینگ است. می دانیم پردازنده گرافیکی مجزا Arctic Sound در اصل برای مصارفی چون استریم ویدئو و دیتاسنترها طراحی شده است اما حالا ادعا می‌شود اینتل به دنبال تغییر کاربری آن به گیمینگ است

 رونمایی در سال ۲۰۲۰

متأسفانه هیچ گونه جزئیاتی از محصول ادعایی در دسترس نیست و هنوز نمی‌دانیم کارایی آن چگونه خواهد بود. آخرین کارت گرافیک اینتل به سال ۱۹۹۸ میلادی باز می‌گردد که پردازنده گرافیکی i740 با فناوری ساخت ۳۵۰ نانومتری بود.

گفته می‌شود راجا کودوری در تلاش است تا اولین محصول این کمپانی حسابی جنجال به پا کند و نمی‌خواهد شروع ضعیفی داشته باشد، با این حال باید مدت زیادی منتظر ماند و دید برنامه‌های اینتل راه به کجا می‌برد. نقشه راه رسمی اینتل ریزمعماری پردازنده گرافیکی نسل دوازدهمی این کمپانی را برای رونمایی در سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد.

آیا محتوای این صفحه مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

تاکنون کسی رأی نداده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید

برای ارسال مطلب به دوستان خود

از طریق شبکه های زیر روی آن کلیک کنید

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

بگذارید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود بخشیم؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *